Unnskyld!

Hei folkens!
Har ikke faatt blogget paa veeeeldig lenge, pga iPhonen min. Wifi-funksjonen forsvant helt i begynnelsen av turen, saa det har vaert alt for mye aa skrive over. Derfor kommer jeg til aa vente til jeg kommer hjem, for da kan jeg poste alt, istedet for aa bruke hundre-og-sOtten-timer paa aa skrive alt over fra iPhonen.

Men jeg kan fortelle at vi hadde det fett paa Fiji! litt daarlig vaer innimellom, men ellers knall :)

Naa befinner jeg meg i San Francisco, CA, USA! :) Vi ankom byen i gaar, etter en uke paa Trek America tur fra LA via Colorado River, Grand Canyon hvor vi saa soloppgangen fra selve Canyon’en, Las Vegas som bare var helt sinnsykt! Vi hadde partybuss, jeg var paa Criss Angel show, jeg og ei tysk jente som ogsaa var paa turen med oss ble kjOrt til hotellet i en laaang svart limmo av to kjekke gutter osv!, etter det var vi i Yosemite National Park hvor det var kjempefint og endte opp i San Francisco hvor de andre gikk over Golden Gate Bridge. Jeg nOyde meg med aa sitte i bilen over broa, for jeg har saa sykt hOydeskrekk! Som jeg forresten delvis overvandt i Grand Canyon, men jeg tok ikke sjangsen paa totalt panikk paa Golden Gate Bridge. Hadde det veldig morsomt i bilen med turlederen vaar Nick da :D Skulle vaert filmet, han var gOrrstressa pga han ikke fant noe sted aa stoppe osv!

Her i San Franciosco bor jeg paa et hostell alene, siden Solveig og Simen ville ha et fint hotell og jeg ikke ville bruke penger paa det. Skal jo tross alt bare sove der.

I dag har jeg kjOpt en bukse:) Maatte ha stOrrelse 0 (size zero) skjonner ikke at det er mulig! Men alle damene i butikken gikk bare rundt aa saa «Du er saa liten! Virkelig en liten jente» osv! hehe Var ganske bra for selvtilliten den derre shoppingturen! Gikk sammen med to danske jenter fra turen, Maria og Marie. Vi motte Simen og Solveig til lunsj og hang med de etter det.

Var innom Apple Store ogsaa, de saa paa iPhonen og fant ut at det er hardwaren det er noe galt med, saa forhaapentligvis faar jeg ny iPhone paa garantien, eller at de i det minste fikser den :)

I morgen skal jeg ned paa Piere 39 med Gemma fra England, Lyn fra Australia (Tazmania) og Patricia og Melanie fra tyskland! Blir stas :D Gleder meg masse til det. Forhaapentligvis blir det mer shopping!

Jeg har det bra, men gleder meg til aa komme hjem naa! Savner familie og venner og maten i Norge og senga mi! hehe Og bare det aa vaere hjemme! Men samtidig har jeg lyst aa reise mer, er saa gOy aa se nye steder og aa mote nye folk! Har faatt masse nye venner paa denne turen :)

Vi snakkes nok snart folkens! :) Og husk: Naar jeg kommer hjem kommer alle innlegga fra hver eneste dag, med masse bilder og detaljer :) Peace out!

PS! Hvis noen har noen tips om San Francisco send meg en sms! Nr mitt kan dere faa fra Cathrine (min tvillingsOster) eller skrive paa bloggen ho sin og be ho sende meg en sms. Linken til bloggen ho sin er: http://www.rysstad.wordpress.com

Legg igjen en kommentar